.webp)
Kvalitetssikring for styrket sundhedspersonale og bedre vikariater
Vi handler i de fleste tilfælde i henhold til indgåede aftaler, men vi er også tilgængelige som ekstern aktør, hvor du som sundhedsmedarbejder kan kontakte os direkte via en af vores nicheområder for vikarer med den kompetence, du har brug for.
For at I får det bedst mulige sundhedspersonale til jeres virksomhed, gennemfører vi altid en grundlæggende behovsanalyse. Og for at I kan føle jer trygge, præsenterer vi alle oplysninger om vores kvalitetssikring vedrørende vikarer i en vikarpræsentation, hvor alle nødvendige oplysninger er samlet.
Før opgaven får vikaren en introduktion i, hvad der kræves før, under og efter en opgave – for at forstå, hvad der kræves og forventes for at arbejde som sundhedspersonale gennem Bonliva. Her er vi tydelige og stiller høje krav til vores vikarer.
Vi gennemfører løbende opfølgning for vores vikarer, der er ude på opgaver, og skulle der være noget, I er i tvivl om, står vi parat til at besvare alle slags spørgsmål.
Hvis matchet er godt for begge parter, ordner vi alt med aftaler og alt det administrative for vikaren – I behøver altså ikke tænke på bolig, rejse, forsikringer eller anden administration i forbindelse med en ansættelse. Alt det tager vi os af.
For at I får det bedst mulige sundhedspersonale til jeres virksomhed, gennemfører vi altid en grundlæggende behovsanalyse. Og for at I kan føle jer trygge, præsenterer vi alle oplysninger om vores kvalitetssikring vedrørende vikarer i en vikarpræsentation, hvor alle nødvendige oplysninger er samlet.
Før opgaven får vikaren en introduktion i, hvad der kræves før, under og efter en opgave – for at forstå, hvad der kræves og forventes for at arbejde som sundhedspersonale gennem Bonliva. Her er vi tydelige og stiller høje krav til vores vikarer.
Vi gennemfører løbende opfølgning for vores vikarer, der er ude på opgaver, og skulle der være noget, I er i tvivl om, står vi parat til at besvare alle slags spørgsmål.
Hvis matchet er godt for begge parter, ordner vi alt med aftaler og alt det administrative for vikaren – I behøver altså ikke tænke på bolig, rejse, forsikringer eller anden administration i forbindelse med en ansættelse. Alt det tager vi os af.
Vores kvalitetsafdeling
Kvalitetsafdelingen findes for yderligere at sikre, at vi opfylder alle kvalitetskrav fra det sundhedspersonale, vi samarbejder med, og naturligvis for sammen at styrke patientsikkerheden.
Vi føler et stort ansvar for at sikre patientsikkerheden. Kvalitetsafdelingen blev oprettet som en ekstra kontrolfunktion som sikkerhed for at støtte den enkelte medarbejder samt for at få et objektivt syn på vores processer.
Bonliva er vokset og er nu en stor arbejdsgiver for mange vikarer, og vi samarbejder med forskelligt sundhedspersonale med forskellige kvalitetskrav. Et vigtigt arbejdsområde har været at skabe overblik og en rutine, som hvert enkelt speciale kan bruge til at støtte helheden – noget vi er meget stolte af i dag.
Vi føler et stort ansvar for at sikre patientsikkerheden. Kvalitetsafdelingen blev oprettet som en ekstra kontrolfunktion som sikkerhed for at støtte den enkelte medarbejder samt for at få et objektivt syn på vores processer.
Bonliva er vokset og er nu en stor arbejdsgiver for mange vikarer, og vi samarbejder med forskelligt sundhedspersonale med forskellige kvalitetskrav. Et vigtigt arbejdsområde har været at skabe overblik og en rutine, som hvert enkelt speciale kan bruge til at støtte helheden – noget vi er meget stolte af i dag.
Afdelingen handler ud fra fire hovedområder:
Udføre systematiske kvalitetskontroller for at sikre kvalitet og patientsikkerhed for sundhedspersonale og vikarer.
Fortsat udvikle vores kvalitetssikring, så den er i tråd med, og til og med bedre end, hvad der kræves af vores klienter.
Følge op på afvigelser for at minimere risici og støtte en tryggere patienthåndtering.
Være en støtte for alle forskellige specialeområder inden for organisationen for at sikre, at kvaliteten overholdes i alle led, samt løbende følge op på vores egne rutiner overalt i virksomheden for at sikre og forbedre vores interne processer.
Vi udfører interne stikprøver og årlige kontroller af vores medarbejderes kvalitetsarbejde, opsætter retningslinjer og udvikler rutiner. Vi ønsker, at alle føler sig trygge ved at arbejde med os – og ved, at vi har gennemgået en ambitiøs og grundlæggende kvalitetssikring. Vi arbejder proaktivt med dette for altid at være på forkant og være med til at forbedre branchen.
Vi ønsker, at alle, som arbejder i Bonliva, skal forstå vigtigheden af god kvalitetssikring, både for os, vikaren, klienten og patienterne. Vi er her for både vikarer og klienter i forbindelse med eventuelle spørgsmål eller overvejelser om, hvordan vi arbejder – bare slå på tråden, hvis der skulle være spørgsmål.
Det er vores fremmeste opgave og drivkraft at være med til at forbedre branchen.
Vi ønsker, at alle, som arbejder i Bonliva, skal forstå vigtigheden af god kvalitetssikring, både for os, vikaren, klienten og patienterne. Vi er her for både vikarer og klienter i forbindelse med eventuelle spørgsmål eller overvejelser om, hvordan vi arbejder – bare slå på tråden, hvis der skulle være spørgsmål.
Det er vores fremmeste opgave og drivkraft at være med til at forbedre branchen.